Sunday, February 22, 2009

AKU CINTA DIA


tuhan..
mengapa aku masih menyintai dia..


tuhan..
mengapa aku masih menyayanginya..
puas sudah tuk aku buang semo perasaan aku pada dia..


tp aku xdpt tuk membohongi diri aku ini yg aku masih cinta n syg padanya.




tuhan..


bkn mudah tuk aku menyintai seseorg..
bkn mudah tuk aku syg pada seorg..
tp mengapa org yg aku cinta n syg salu hilang n pergi dr aku..
aku xterdaya tuk menanggung saat itu..
aku xterdaya tuk melihat dia pergi dr sisi aku..
air mata menjadi saksi segalanya dan pengubat duka...

tuhan ...


kekadang aku tertanye..
bahagiakah aku skrg selepas semo yg berlaku...
hatiku menjawab.. aku terase sunyi tanpa cintanya..
jawab pula mataku.. aku teringin melihat dia salu ade di dpnku..
telingaku berkate.. tanpa suara n gelak ketawenya buatkan aku sedih...




tuhan..


layakkah aku tuk menyintai yg lain?
layakkah aku tuk mencari cinta lain?
penah aku ingin tuk mencintai yg lain..
tp aku masih xterdaye membuang dirinya dr ingatanku...
aku xterdaye tuk membencinya..
aku xdpt bohong diriku ini yg aku masih mengharapkannya...

tuhan..


aku memohon kepadamu..
bahagiakanlah idupnya...
berikannya kejayaan kepadanya di dunia n akhirat...

No comments:

Post a Comment